Verzoek aan buurtbewoners om financiële bijdrage

Beste buurtbewoner,

Verzoek aan buurtbewoners om financiële bijdrage in PDF

Kort voor de zomervakantie, begin juli jl, is één van de buurtgenoten bij u aan de deur geweest en heeft u geïnformeerd over de oprichting van de stichting Leven Langs de Omleidingsweg Zoeterwoude.

Het primaire doel van de stichting is samen met gemeente Zoeterwoude en de provincie Zuid Holland te zoeken naar oplossingen voor het inzakken van de geluidswal, de groenvoorziening , het onderhoud van de N206 en de diepte van de sloot langs het Balkenpad. Hierover  overlegt een delegatie van de stichting met de betrokken wethouder van de gemeente Zoeterwoude. De wethouder overlegt momenteel met de gedeputeerde van de provincie.

Tijdens het gesprek aan huis is gevraagd of u zich wilt aansluiten bij de stichting en of u van de ontwikkelingen inzake de projecten op de hoogte gehouden wilt worden. Velen hebben enthousiast en positief gereageerd. Inmiddels hebben wij zo’n 100 aanmeldingen.

Een aantal personen, waaronder u, heeft gemeld ons financieel te willen steunen om de aanloop- en organisatiekosten te dekken.  De kosten, die nu op persoonlijke titel zijn voorgeschoten, zitten in:

• de oprichting van de stichting: notariskosten (honorarium en leges)
  • inschrijving Kamer van Koophandel;
  • Rabobank rekening, (maandelijkse) kosten rekening courant, internet bankieren en pas;
  • registratie van domeinnaam (www. stichtingLLOZ.nl) en hosting van onze website;
  • jaarlijkse donatie Nederlandse Stichting Geluidshinder, een adviesorgaan op het gebied van geluidshinder.
  • een reservering voor mogelijk toekomstige juridische kosten.

Met deze brief  en mondelinge toelichting, nodigen wij u nu uit een bedrag aan ons over te maken. Elke bijdrage is van harte welkom.

U kunt uw bijdrage overmaken op bankrekening: NL97 RABO 0138 4403 95 t.n.v. Stichting Leven Langs de Omleidingsweg Zoeterwoude (nieuw: verplicht IBAN). De totale opbrengst van deze financiële actie zullen wij op de website publiceren.

Wij bedanken u bij voorbaat voor uw bijdrage en support. Wij zijn er blij mee!

Met vriendelijke groet,

Namens het bestuur van de stichting Leven Langs de Omleidingsweg Zoeterwoude,