Start uitbaggeren sloot langs Balkenpad

Beste wijkbewoners,
Zoals u weet is het uitbaggeren van de sloot langs het Balkenpad één van de vier projecten/speerpunten van de stichting Leven Langs de Omleidingsweg  Zoeterwoude. Wij hebben meerdere keren met wethouder C. den Ouden en het hoofd Ruimtelijk Beheer, de heer T.J. van Houten, over dit onderwerp overlegd. En met succes!
Vandaag kregen wij bericht van de gemeente Zoeterwoude dat aannemer Cock v.d. Meer voornemens is in week 47 (vanaf maandag 18 november 2013) te starten met baggerwerkzaamheden in de sloot langs het Balkenpad.
De gehele sloot zal in twee fasen worden uitgebaggerd. Vanaf 18 november 2013 worden de werkzaamheden uitgevoerd in het gedeelte tussen de Westeindseweg en de Dirk van Santhorstweg. In de eerste maanden van 21014 tot het vroege voorjaar zal het gedeelte tussen de Westeindseweg tot aan het einde van de Boterbloemlaan worden aangepakt.
De eerste groep bewoners langs de sloot aan het Balkenpad heeft van de gemeente een brief ontvangen. Deze brief staat ook op onze website gepubliceerd. De tweede groep omwonenden van het Balkenpad ontvangt de brief tegen de tijd dat daar met de baggerwerkzaamheden wordt gestart.
De aankondiging van de gemeente willen wij graag algemeen delen en wij zijn de gemeente erkentelijk voor hun medewerking.
U kunt de brief ook lezen door hier te klikken.